Επιστροφές και Ακυρώσεις
Δικαίωμα υπαναχώρησης: 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης
Για εμπορεύματα, αυτό σημαίνει 14 ημέρες από την ημερομηνία παράδοσης, ενώ για υπηρεσίες 14 ημέρες από την ημερομηνία που συμφωνήθηκε η σύμβαση. Ωστόσο, αν η λήξη της περιόδου υπαναχώρησης συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Εάν αποφασίσετε να επιστρέψετε το προϊόν εντός της περιόδου υπαναχώρησης των 14 ημερών, οφείλετε να αναλάβετε τα έξοδα της αποστολής και της συσκευασίας.
Κατόπιν ελέγχου των προϊόντων και εφόσον επιστραφούν στην αρχική τους συσκευασία και κατάσταση θα γίνει επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που πληρώθηκαν αρχικά τα προϊόντα αφού αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής.
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους εντός 15 ημερών από τη αγορά τους.
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Χ.Α ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΕΕ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά ή με κακή συσκευασία) και
- σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος.
Oι επιστροφές προϊόντων τα οποία δεν είναι στην αρχική τους καινουργια κατάσταση, με όλα τα εγχειρίδια και παρελκόμενα σφραγισμένα και άθικτα στο αρχικό τους περιτύλιγμα και τα κουτιά συσκευασίας με όλο τους το προστατευτικό υλικό χωρίς σημάδια και φθορές, δεν γίνονται δεκτές. Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές πακέτων λογισμικού των οποίων έχει ανοιχθεί το περιτύλιγμα που τα σφραγίζει.
Aν έχετε την παραμικρή αμφιβολία για την αποδοχή του προϊόντος που παραλάβατε, μην καταστρέψετε τις προστατευτικές μεμβράνες και τα πλαστικά περιβλήματα γιατί θα καταστήσετε αδύνατη την επιστροφή του.